Erre herre er party?

Wuhuuu det är fredag, kom igen liksom, fest! På med partyblåsan och kör klackarna i taket, no holding back! Eller? Nää, här sitter jag i min egna säng, med en jättestor nallebjörn och lite chirre, men lugna, jag festar till det med loka hallon/persika. Kalasfint! Toppar det med lite TopModel Sverige (hehe fattar ni?) så har vi en göskön fredagskväll! 
Det var inte så länge sen jag var den som gick ut med polare på helgerna (läs: jättelängesen) och hade det sjuuukt kul.. men just nu lockar inte det alls. Slutkörd och vill mest bara ligga och slappna av, inte röra mig alls. Denna helg själv eftersom min gose är utomlands... Sen det faktum att det är tävling imorn (!!!!) gör ju att jag iaf inte skulle gått ut, om det inte vore så att jag blivit gammal och trist. Heh. 
Saknar min gris dock, känns faktiskt lite bättre att sega hemma tillsammans på fredagskvällarna än att sitta själv ;(
 
Iaf......
Idag hissar jag:
Att pappa fixa moppen, tog mig till och från stallet själv ikväll!
Sen dissar jag:
Att den gick sönder igen påvägen hem. Woop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback