Flickebarnet levererar

Tatzy har ju vilat tre dagar, när jag var i Skåne, provreds i fredags.. så jag trodde ju hon skulle vara crazy-pigg igår!! Icke.

Tatzy har nämligen fått gå ute till 6-7 senaste 2 kvällarna, som sällskap till Satja som behöver vara ute lite längre på dagarna. Gör inte mig något, tror det bara är bra för lillfisen. Lugn var hon iaf när jag red igår, vi sprang av oss på travbanan, men det behövdes egentligen inte :P jättefin var hon iaf!

Idag blev det dock bara longering, rätt lagom tyckte vi båda. Hon skötte sig super, var cool, lydig och jobbade på bra. När Tatz är på sånt humör är hon en dröm att arbeta med och framstegen glänser ordentligt!! 

Nu ska hon komma igång ordentligt efter att ha gått på halvfart senaste 3 veckorna, så att spekulanten blir mer än bara intresserad. Det fixar vi utan problem! :) heja oss!
Nöjd Tatzy efter, som snällt drog o väntade på att jag skulle komma och plocka av inspänningen. Helt sjukt vad hon vuxit i psyket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback