Flugornas drottning

Har spenderat denna fredag med stress och huvudvärk. Massa höpåsar och ännu en redning uteritt på jobbponnyn. En hostig Tatzy och en mysig pojkvän. Och naturgodis. Aah älskar naturgodis!
Nu at this very moment håller jag på att somna mitt i bloggandet.. Men det är inte acceptabelt, då jag somnade ifrån den igår också. Skärp dig Marie!

Igår ville jag ju bara skriva om hur fiiiiiib Makur var på dressyrlektionen, så duktig, han går från klarhet till klarhet och vi börjar jobba ihop oss fint! Synd att vi inte fann varandra tidigare ^^ shit alltså pommes, han börjar bli så härlig att sitta på!! Vill bara ta med alla så ni får se, han börjar bli en häst :D

Shit nu somnade jag precis... Haha. Äsch vi släcker ner så får jag göra ett nytt försök imorgon! Bjuder på en work in progress, flugdrottningen kallar jag henne. Tror den kan bli riktigt ball!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback