Här underskattas inte soppatisdagar

det är som att man verkligen längtar efter det, går och funderar.. vad för soppa idag? Och viktigast.. tilltugg? Idag bestämde jag, och det var fina små snittar gjorda av tunnbröd med fyllning (créme freiche, salami, ost och sambal) som vart helt supergoda! Utan överdrift! Jag börjar verkligen växa lite i köket, tycker det är lite kul att testa nytt och pilla lite.. bara det där med kryddningen jag inte vågar mig på.. men annars! Stolt :D
Och det roligaste är att fixa så att maten blir bildskön också, grönt är hemligheter för det. Har aldrig förstådd det där varför grönsaker är bra för en, förrän nu ;) Hehe jk. Men soppa alltså, bra skit! Sparris-soppa bidde det idag förresten, för allas information!
Är det inte lite så nästan att soppatisdagar borde få en egen kategori? ;) Nästan! Eller en mat-kategori..? Är ju kul att fota mat alltså! DET är underskattat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback