Hoppa hoppa hoppa mera!

Det är helt sjukt galet vad bra det går i ridningen för mig just nu, speciellt hoppningen! Jag tar typ enorma steg framåt just nu och blir typ förvådad över mig själv varje gång jag får till det riktigt bra.. liksom "gjorde jag precis det där, sådär bra?!" Haha. Det börjar bli KUL igen och jag börjar liksom... förstå. Och att se, jag ser hur jag ska göra mer! Tänker, men inte för mycket. :D
 
Makur imponerar också mer och mer, han växer verkligen, och vi hittar varandra väldigt bra just nu tycker jag! Allt bara klickar och det känns helt sjukt kul! Igår var det markarbete, lite lydnad och svängar, travbommar och upphöjda. En liten banan på det där det verkligen gällde att ha koll på ytterhjälperna, speciellt nu när banan är så hal! Men Makur är kung, och vi glänste igår, om jag får säga det själv ;) Det var ytterst få gånger där jag glömde bort mig så att jag inte kunde hjälpa Makur, tur att det bara var upphöjda bommar :)
 
Ikväll är det hopplektion på Satja och det ska bli såååå kul! Hoppas jag, men det tror jag :) Får dock försöka komma ihåg att Satja är en läromästare och kan själv.. är taggad :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbar känsla =) Njut av den!

Svar: Det gör jag verkligen :D
Marie Krüger

2014-04-10 @ 20:23:11
URL: http://sugarrush.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback