I'll make your tummy yummy

Idag åkte min fina Felix iväg till Holland för att festa med polare, typ någon hardcore grej.. den musiken är inte min grej riktigt, så här sitter jag kvar i sverige. Ensam. Buhu! Meeen vi mös till det lite igår, han hade gjort lasagne tills jag kom hem (så gott!!!) och medans han skrev ut flygbiljetterna så skar jag upp annanas och jordgubbar som vi tröck i oss tillsammans med god choklad (som jag köpte för att förpackningen var söt!) till filmen "The Vow".. mysig, men ångesfull. Ena huvudpersonen får minnesförlust och minns inte sin man! Åh tänk om det skulle hända, om man skulle glömma bort att man älskar en person?! Läskigt att det faktiskt kan hända! ;(
 
Kan tillägga att chokladen var riktigt god, men jobbig att äta efter massa annanas.. det svider på tungan när man äter för mycket färsk! Aj aj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback