jag hjärta Skåne

Jag tror det här var vad jag precis behövde, en helg, utan måsten.. där jag bara kunde andas ut. Sen att jag var sjuk dom två dagarna innan avfärd till skåne hjälpte även det. Jag känner mig några ton lättare, stressen är i mindre skala och allt känns inte riktigt lika jobbigt. Just nu iaf.
 
Det har varit så härligt i helgen iaf, verkligen ute på landet. Vi kom ju ner i fredags eftermiddag, så det var ju mest chill och påskmat som gällde då. I lördags var vi uppe på något utkiksberg (skånes ända berg...?) och åkte på en Loppis-runda. Fanns en del, tror vi var på 3 olika. Dock, eftersom jag inte har något eget hem, så blev det inte mycket shopping för min del. Hittade en mattsvart prydnadshund som jag blev förälskad i.. annars inget!
Igår åkte vi iväg för att kika på något som heter "nimis" (tror jag att det kallades.. sista bilderna), som var typ som ett litet fort byggt av drivved. Alltså helt sjukt ballt, gångar och torn nere vid en strand, som någon konstnär började bygga på 80talet. Galet! Men vad som var mer galet var vägen dit. Skog, och backar i evighet, hemska backar och döda ben. Läskiga stenar att snubbla på och typ stup rakt ner. Lite rädd och sååå så trött! 
 
Finns nog inte mycket mer än så att berätta egentligen, har tagit det lugnt bara, åkt mycket bil. Avskyr att åka bil nu, speciellt baksätet mittenplatsen. Usch. Slänger upp lite bilder från helgen ändå! Fotade ovanligt lite, men var ändå skönt.. bara åka runt och ta in det fina landskapet, slappna av! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback