Kortslutning

När andra, normala, människor stressar springer dom runt som yra höns.. Allt ska göras snabbt och gärna allt på en gång, så att det blir kaos. Jag vet inte hur dom gör det, för jag själv blir helt låst och kan inte tänka. Inte springa runt, går i slowmotion. Som att stressen orsakar kortslutning i hjärnan, helt handlingsförlamad istället. Speciellt nu blir det så, ofta. Stannar ofta upp och tänker "vad håller jag på med?" utan att egentligen ha något svar på det. Går tillbaka till det jag gjorde innan och sen kanske, kanske, kommer på vad jag glömt. Nej, mitt huvud funkar inte riktigt som det ska just nu. Är glömsk, trött och förvirrad. Allt som bryter mot mina rutiner, att en sopkvast är flyttad eller något annat litet får mig liksom urbalans, står sen som ett fån och funderar. Kaos i huvudet.
 
Har haft två ganska dåliga dagar nu, förutom hopplektionen igår dvs. Men annars har det varit bad mood on. Typ som det där att jag två nätter i rad tagit av min hårsnodd jag alltid har runt armen, sen stått där på jobbet och inte kunnat sätta upp håret. Så länge som jag gick och svor över det, det där lilla. En hårsnodd liksom. Ja det är påväg neråt igen, skåne tog mig några steg upp.. Tyvärr höll det inte i sig så värst. Tur att sommaren är här innom kort. Tur att tiden går så fort. 
 
Haft mycket idag som jag bara velat skriva. Ni vet, typ blotta sig totalt och dela med alla andra. Hoppas på att kanske en enda kan känna igen sig och så är man inte just så ensam längre. Även fast man aldrig är ensam. Men ja, bara låta fingrarna gå bananer över tangentbordet och inte ens egentligen tänka på vad man just skrev, vem som kommer läsa eller vad folk kommer tro. Folk kan fan få tro vad dom vill. 
Iof så är det nyssnämda precis gjort, skrivit utan att tänka. 
 
Igår så var det exakt 2 veckor kvar tills jag fyller 21 år. Lastgammal. Och sen också exakt 4 veckor kvar tills jag står där igen, hästlös. Kommer ha abstinens redan då, vad gör man egentligen när man inte har ett stall att åka till VARJE dag och dom där rutinerna som man följer VARJE dag. Läskigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback