Ni är dumma och jag slåss

Jag verkligen hatar.. hatar  hatar hatar!!! 1a april. För en person som vanligtvis har svårt att lita på folk blir det nu hemskt, man kan ju inte ta något på allvar, alltså ingenting.. Inte ens det som är JÄTTEsant!!! 
Och det värsta är att eventuellt måste meddela om ngt som kan tas för en skämt men det är inte det!! Usch.

Men vi blundar för bajsdatumet ett tag... och pratar om igår! Alltså wääh vad roligt det är att hoppa :D Makur är så härlig! massa linjer också hoppade vi igår, avslutade med att hoppa 5:5an som är min favorit! Kom upp i lite höjd och slutade på 1.10, dock rev vi men den där hästen glömmer ibland bort sina bakben, men han var så duktig så och jag är så nöjd :D rooooligt var det!
Har ni inte sett filmen än så finns den i inlägget under, dutti älg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback