Plus och minus

+ det är sol (helt uppenbart #1 på plus-listan)
 
- jag fick stressa galet på jobbet pga oskön häst som har boxvila
 
+ jag hann ändå till bussen pga skillz
 
- jag fick ett återfall och köpte choklad idag.....
 
+ ..... den var dock skitgod. Marabou oreo. Har ingen bara jättelite ångest över det heller!
 
- blev ingen hoppning på Tatz idag pga ändringar i schemat. Provridning på Lördag = måste trimma lite imorgon
 
+ vi red barbacka istället på utebanan. Tatzy skötte sig klockrent och var så fin! Skritt och trav, bebisen kan hon!
 
- höll på att missa bussen från ekeby pga att jag hjälpte en tjej lasta sin häst 
 
+ karma funkar, fick skjuts till bussen istället!
 
Och här sitter jag nu! Påväg till jobbet, sen dressyrlektion ikväll, så taggad på det, saknat Makur lite sådär mycket, 1.5 vecka sen jag satt på hans rygg :P är en bra dag, plusen är starkare än minusen.. minusarna? Ahja, är glad Marie idag! 
Bjuder bilder på en glad mig och mina favorit brunisar


Älgpower<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback