Trött som ett svin

Hopplektionen började sent igår, jag var hemma ännu senare. Typ halv 11 närmare bestämt. Aah det är slitigt men jag överlever säkert en dag till, eller två.. Eller jag vet inte, kommer nog inte hinna lägga mig tidigt något alls den här veckan.. Rackarns!

Men det gick braa igår, svår övning och svårt att träna för en annan tränare än den man brukar. Men ens största problem blir tydligare: min blick och det faktum att så fort jag tänker för mycket blir det pannkaka! Måste lära mig tänka lagom! 

Först studsade vi över tre upphöjda bommar på volt, med 1galoppsprång emellan varje.. Gick ganska bra, har svårt att lita på att Satja fixar det, så jag tänker inte på min egna kroppshållning, men ibland så!
Andra grejen var en linje på 2 hinder, där båda hindrena stod snett.. Så man skulle liksom hoppa längst medellinjen, men hindrena stod som snett igenom.. Fattar ni? Ah visar film sen!

Men det var riktigt kul och lärorikt! Satja var så duktig så :))

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken fin bild! :)

Svar: Tack :)
Marie Krüger

2014-04-09 @ 11:14:44
URL: http://oskela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback