tur det finns internet

Smått panikartad imorse när jag vaknade upp och insåg att jag inte har något fungerande busskort! Alltså hjälp! Hur tar man sig till jobbet då!?!?!? Men det var inte allt för svårt att hacka sig in på sitt Mitt SL-konto (som man inte hade någon blekaste om vad det var för inloggning) och köpa sig en biljett. Pjuh, tur.
 
Men ja, idag är det måndag tisdag och dags att jobba igen efter en lång och jädrigt skön helg! Är SÅ himla otagg på det så det är galet, men man måste vad man måste. Längtar ut till Tatzy efterråt iaf, ut och springa av henne lite efter en promenadhelg. Bästa Madde och Elin har varit barnvakter i helgen, så skönt när man lugnt (jag var inte lugn) kan lämna över hästen medans man är borta! :) 
 
Eh ja men nej. Slut med pladder och dags att starta dagen. Kläder är en bra sak att ha på sig tex, och frukost... måste nog sätta fart!

Kommentarer
Postat av: Ida

så snygga!

Svar: Hehe tack!
Marie Krüger

2014-04-22 @ 09:09:54
URL: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback