Blombud

 
Han vet iaf min favoritfärg.. rosaaa <3
Så himla fina blommer kom till mig idag med blombud! Tror inte jag behöver säga från vem, och jag tror ni kan gissa er till hur glad jag blev?! :) Även om jag redan visste att dom skulle komma, i smyg.. dom ringde nämligen MIG igår och frågade om det var portkod eller villa, man ba oops. Vet inte om det var Felix eller blombudet som klantade sig där, men jag skulle ju INTE veta att dom skulle komma. Haha, så det kan bli! :) Men jag har inte sagt till Felix än att jag redan visste... får göra det ikväll innan han läser här ;)

Kommentarer
Postat av: LIENE

Så vackra blommor!

Svar: Ja verkligen! :) ska bara få dom att överleva längre än 2 dagar! ^^
Marie Krüger

2014-08-14 @ 20:34:48
URL: http://lifefromwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback