För det är ju ändå fredag

Ja men då var vi här igen då, slutet av jobbveckan.. och hur många är vi inte då som jublar? Jag gör det iaf, och min kropp! Aj och hej träningsvärk :)
 
Vi har huset för oss själva i helgen (en till sak jag jublar över) så jag har spritt ut mig över hela vardagsrumsbordet med dator, pennor och skissblocket. Min teckning SKA bli klar, även om jag är svinrädd att förstöra hela nu när jag ska göra håret. Hua, det är ju svårt att göra-om-göra-rätt när det betyder att man sånnafall måste göra om HELA teckningen.. för det blir helt enkelt inte snyggt om man skulle behöva sudda allt hår. Igen.
 
Njuter lite av lugnet och ensamheten just nu, snart kommer nämligen köket vändas upp o ner då jag ska laga middagen ikväll. Vet inte hur det kommer gå, alls, men en deal är en deal. Dessutom kommer jag göra en maträtt jag ALDRIG ens varit med o lagat tidigare, så det blir spännande :) obs, suger på att laga mat.
 
Nej hörrni, se till att njuta av den här helgen och fredagen. Häll upp drickan i erat finaste glas - cola, vin eller vad man nu känner för. Och ha det fint! Tillsvidare så bjuder jag på lite sneak peeks på teckingen och även en eventuell ny header. Nyfikna på att se slutresultatet? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback