Hopplektion Zetra 25/8

Åååh vet inte vart jag ska börja?!?! Att sitta på Zetras rygg, hoppa honom igen efter ett halvår, och känna kontroll. Att vara nöjd rakt igenom ridlektionen, bara superglad och wäääh.. bara lycklig nu! Shit vad jag har saknat honom, min fina fina favoritälg <3

Ja, hopplektion idag. Ni kan se i filmen vad vi gjorde, och även hur cool han var mot hindrena. Han lyssnade på  mig, jag var säker och visste vad jag ville! Lite wow feeling, har Makur att tacka för mycket och välkomna mitt självförtroende tillbaka. Hej självförtroende, har saknat dig! *vinkar glatt*. Hehe kan ni fatta att jag är glad lite sådär kanske? :D

Det enda jag skulle vara missnöjd över idag är det faktum att han drar till höger (även när jag försöker parera) helatiden, vilket han alltid gjort... och att han gärna tar vänster galopp efter hindret, och blir sur när jag vill byta (ni kan se i filmen) Han har lite humör den där herren :) Bara att jobba på det! 

Älskar den här hästen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback