Idag blev han storebror

Idag kom ett par bekantas andra lilla son till världen. Minns när nyblivna storebror föddes, för snart två år sen, och vi var och hälsade på när han var en vecka gammal. Dom är så små dom där.. små. Jag är faktiskt lite rädd för barn, ibland, just för att dom är så små och ömtåliga. Dessutom skriker dom så högt! Men jag kunde ju inte låta bli att ta några bilder på honom när han låg där och sov. 
Kom och tänka på dom bilderna när mamman la upp bild på nyfödda lillebror.. så sjukt lik bilden nedan, bilden på storebror. Hade varit superkul att fota bebis nr 2 nu... får väl hålla tummarna för att dom hör av sig till mig när dom är sugna på fina bebisbilder ;) 
 
 
BTW... om någon annan är sugen på att anställa mig som fotograf kan ni gå in på min sida - mariekruger.se - för att kolla portfolio och även prislista. Har för stunden många lediga timmar över till att stå bakom kameran. Vore superkul med lite nya kunder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback