Min favorit

Jag var helt inställd på att jag skulle ha Makur idag, så jag fick mig en chock när det stod Zetra bakom mitt namn.. Men absolut inte mig emot! Jag har saknat honom, min absoluta favoritälg. Det var liksom ett halvår sen jag satt på hans rygg!
 
Men han är ju som han är, stark, stor och bångstyrig. Rätt igenom helknäpp. Men shit vad jag gillar honom ändå! Det känns dessutom att jag har mer att ge på honom efter en tid och lite självförtroendeboost på Makur, vilket är bra. Jag vill inte känna mig som en hjälplös vante uppe på hans rygg, då är det ibland rentav läskigt. 
 
Men det gick bra idag, det var kul och jag kände bara: åååh vad jag har saknat honom!!! Fina fina Zetra!
Lektionen utöver var bara markarbete, inte så mycket kul att skriva om. Lite byten över bom, som vi satte 3/4, ändå bra jobbat på klumpen :)
 
Är glad glad glad bara just nu! Kan liksom inte sova :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback