Nytt mobilskal

Måste bara visa upp mitt nya mobilskal som jag är helt förälskad i! Har tidigare bara haft ett ganska tråkigt rosa skal, sen jag fick telefonen i julas.. Tycket på något sätt att mobilskalet speglar en själv, och jag känner mig lite kul och färgglad (oftast) ;) Finns på In&Finn för 20kr


Idag är det kräftkäk och gäster här i huset, jag är inte mycket för kräftor dock (äter inget från havet alls..) men ostpaj och baugetter trycker jag mer än gärna i mig! Men av denna anledning så blir det troligtvis inget mer inlägg här idag, då jag ska vara lite social :) Kanske klickar lite pics och lägger ut ikväll. Ha en mysig lördag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh, så fint!!

Svar: Älskar det! :D
Marie Krüger

2014-08-16 @ 18:27:03
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback