Terapi för själen

Att rida ut själv en sval fredagskväll såhär i augusti, på en lagom tjock häst, barbacka.. det måste vara något av det bästa som finns. Bara lulla runt, göra lite det man känner för. Endast hästen och jag, och djuren i skogen. Idag har vi sett en jättefin räv, några bambi'sar och mördarfåglar (det sista var Loppans åsikt... ja, dom kunde ha dödat henne faktiskt!) Eftersom min rygg fortfarande strejkar så tog vi det lungt, rullade på i chilligt tempo och hade det allmänt mys. Ville inte peta på Loppans gränser idag, för om idag hade varit dagen då hon lyckats få av mig, då hade min rygg sagt upp sig helt. Inget jag vågar riskera :) 
 
Nu är jag "hemma" igen, för att stanna hemma resten av kvällen.. men jag vet att det är fredag, det är lungt! Jag har laddat på med cola och chips, så jag är inte fullt så tragisk! heheh. Som försvar ska jag faktiskt på tjejkväll imorgon, jag har ett socialt liv att plocka fram ibland, faktiskt! :) Meeeen... någon här som INTE ska sitta hemma ikväll denna fina fredag? Eller är det bara folk som är lika bekväma som mig som klickar in här? ;)
 

Måste förresten skryta lite!!! Det går hästar utanför mitt fönster just nu, såååå himla mysigt! Det är "svärföräldrarnas" grannes hästar.. hade varit ännu mysigare om det var ens egna ^^ Bilderna är tagna från Felix fönster, älskar att bo ute på landet! 
 
Vill även tillägga något annat som gjort min dag helt fabulöst bra!! Det faktum att blogg.se har uppmärksammat ett av mina inlägg igen, denna gången på startsidan! Blir så glad så jag vill gråta en skvätt. Och TACK för alla fina kommentarer som ni skriver, jättemassa tack!!! Ååh, vem älskar inte lite bekräftelse liksom? :D

Kommentarer
Postat av: Hannah & Hilda

Så fina bilder!!

Svar: tack :)
Marie Krüger

2014-08-08 @ 21:57:24
URL: http://twoteenslifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback