Varje månad firar vi

Idag är det den 14e, vilket för mig är en viktig och betydelsefull dag! Ni kan tycka vad ni vill om dom som räknar månader, jag bryr mig inte, för det är en sak som är viktigt för mig. Speciellt att fira! Fira att idag, just idag inleder vi en till månad i vårat liv tillsammans. Idag har jag haft turen att få känna den finaste personen i hela 1år och 8månader. Ja, just idag är det exakt 20 månader sen jag träffade den bästa av dom bästa, min Felix!
 
Och varje månad gör vi något speciellt. Kanske drar vi till med en ordentlig finmiddag på resturang och hittar på något riktigt kul.. kanske ser vi den där filmen på bio som vi varit sugna på länge.. eller så gör vi det bara extra mysigt här hemma och har det sådär redigt bra! 
Just denna månad så blir det dubbelfirande, då även Felix mamma fyller år. Så ikväll tror jag vi fyra kommer äta på resturang tillsammans :)
 
Får inte glömma att tillägga hur mycket jag älsar denna människa som förgyller mitt liv och gör mig sådär bubblandes lycklig!! Hur tacksam jag är över att ha honom i mitt liv, även om jag stunder blir galen och bitter på honom såklart ;) När han kommer hem ska jag pussa och krama på honom så att han nästan går sönder, längtar efter det! :D <3
 
Give me all of you
Cards on the table, we're both showing hearts
Risking it all, though it's hard
 
...
'Cause all of me
Loves all of you

Alltså dom här blommorna... När Felix var i Thailand i 2mån förra året så såg han till att fixa så att jag ändå fick blommor den 14e. Med hjälp av lite taskigt internet beställde han ett blombud till mig.. och jag kan ärligt säga att jag (som var lätt överkänslig pga extrem saknad efter min pojkvän) grät lite när jag läste kortet. Världens charmigaste ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback