2års dag och hotellnatt

Idag är det den 14 december, vilket för mig är en väldigt viktig dag. Idag är det nämligen 2 år sen jag träffade Felix, sjukt att det redan är 2 år... samtidigt som det känns som att vi känt varandra längre än så! Är så tacksam över att jag får vara med denna fina människa, älskar honom till månen och längre än så!
 
Middag på stan duger inte åt en helg som denna. Förra året åkte vi till London, vi hade det så sjukt fint då alltså! Dock så fanns inte möjligheten till att resa bort detta år, men sova på hotell gjorde vi ändå, för det är ju alltid mysigt! Kortfattat: Middag, drinkar, biljard (vann såklart 3 av 3 matcher), champange och choklad på rummet och en hemmagjord kortlek. Riktigt mysigt var det, och jag är glad att vi bokade där! Älskar ju hotellfrukost också, så kunde ju inte få en bättre start denna söndag :)
 
Tog en promenad ner till sjön där idag, innan utcheckningen, i decembersolen. Det kändes sådär lagom magiskt med solen i nacken och frosten som glittrade som små diamanter på varenda grässtrå. Miljön när man är ute på landet sådär är ingenting man klagar på direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback