Dan före dan före dan före dopparedan

Klockan är bara ett, och jag är redan hemma från dagens fotojobb. Det gick förvånansvärt fort faktiskt, en halvtimme bara, vilket var skönt och lite surt, haha. Man vill ju hålla på länge så får man mer betalt ;) Men det var en lättnadens suck jag drog efter, för familjeportätt är inte lätt! Alla ska le, och kolla in i kamera, inte blunda... och alla ska synas, vilket inte är det lättaste!
Som tur är kan jag bjuda på mig själv, och tror att jag är aningens underhållande när jag försöker krypa upp i hörn för att alla ska få plats på bilden, stå på tå och vara sådär lång som jag inte kan bli... och idag bjöd jag även på att slå i huvudet två gånger. Men vad gör man inte för några leenden och avslappnad känsla? ;) hah.
 
Men ja, skönt att vara hemma och ha hela söndagen framför sig, även om jag bara ska fixa bilder och chilla i sängen.. det är rätt mysigt ändå! Det är skönt när alla julklappar är inhandlade redan, så dagarna inför jul kan man bara luta sig tillbaka! Förhoppningsvis blir bilderna klara idag, och kanske kanske så får jag slänga upp någon bild här på bloggen, det vore trevligt :)
 
Har ett gäng bilder från Gamla Stan också, ganska hög mysfaktor på dom.. självklart slänger jag upp dom :) 

Kommentarer
Postat av: Ljuvliga Drömmar

Tjena, där går jag dagligen men inte ser jag det vackra :) Dina bilder wooow!

Önskar dig en fin 4:e advent!

Svar: Själv är jag mest här ute på landet, så jag uppskattar det pyntade och det ljusa väldigt mycket :D så mysigt i stan på vintern!!
Tack! Och detsamma! :)
Marie Krüger

2014-12-21 @ 13:19:33
URL: http://ljuvligadrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback