Helg mitt i veckan

Tänkte egentligen skriva "Snowjob" som rubrik (för att jag jobbat i snön idag). men tror att jag är den enda som fann det roligt. 

Meeeen ja!! Idag är det tisdag, nu tag jag helg tills på fredag och då tar jag helg igen :) precis jobbat klart mina 5h och väntar nu på att bli upplockad av Elin för att hänga med när hon ska flytta sin pålla till ett nytt stall. Trevligt att ses efter den långa julen!

Eh ah mycket mer än så hade jag inte att säga nu... är jättehungrig... och hästarna på jobbet är söta... och snön är fin!


Kommentarer
Postat av: Elin

Snowjob! Hahahaha! Fantastiskt, precis min humor :-)

Svar: Det är bra! Du förstår mig :)
Marie Krüger

2014-12-30 @ 22:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback