I ett hus vid skogens slut...

... liten tomte tittar ut!
 
Men TITTA!!! Det här är snart vårat hem, och jag längtar helt sjukt *hjärtögon*. Det är litet med det kommer vara vårat hem! Tyvärr så har jag ingen ny bild, utan den här är tagen från första dagen. Nu finns det tak och golv i lilla kojan :) Dock så sitter det pressenning över fönster och dörr, så det ser inte så snyggt ut nu.. MEN! Så fort dom åker av och dom ska börja fixa huset påriktigt, vilket är beräknat att ske den 10 januari, då kommer det bilder ska ni veta! Än så länge är bara stommen uppe, sen kommer fönster, färg och kök upp bland annat.
Är som ett litet barn på julafton, hoppar upp och ner av förväntingar och längtan!!! Kommer bli så mysigt att ha ett eget ställe!
 
Våran lilla koja
 
Har btw glassigaste sovmorgonen idag, på en torsdag. Yes, känns bra! Vid 12 blir jag uppplockat av Elin för att få skjuts till jobbet, lite lyx när ens vän med bil står med sin häst precis vid ens egna jobb, så får man ses lite ibland även om ma inte har tid att ses påriktigt :) Sen efter jobbet måste jag fasiken åka och fixa sista julklapparna, paniiik!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skjutsar gärna! Kul att hinna ses litegrann, vi får ta och ses mer efter julstressen!

2014-12-19 @ 21:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback