Lost in Huddinge

Skönt när man är någonstans i Huddinge (tror jag) och inser att man står och väntar vid fel hållplats.. och lite senare inser att man måste vänta en halvtimme extra på nästa buss och därför kommer komma hem mycket senare än beräknat. Jag måste hem och städa!! Känner mig lagom lost just nu. Jag vet inte ens vart jag är?

Om man borträknar från mitt senaste fail, så gick i alla fall fotojobbet bra! Det var en komplettering då det senaste gången inte blev några familjebilder, men jag vill ha nöjda kunder och då löser man problemet :) men det är skönt när kunderna/föräldrarna är förstående att det blev tokigt, dom bor ju ändå med busungen, hehe

Idag är det nyårsafton, vilket innebär klänning, skumpa och en himmel fylld av vackra fyrverkerier! Ser fram emot en bra kväll och ett nytt år :)
Sneekpeak från årets sista fotografering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback