När hela huset sover

Det har varit två fullspäckade dagar, och ingen sovmorgon alls. Men imorgon då jäklar ska jag sova utan alarm som väntar på att få tjuta!
 
Igår, julafton och grejer, så hann vi fira på tre olika platser.. stackars Felix vad jag drar runt honom på julen, men det är lite av en tradition för mig. Medans andra famljer kanske myser ihop hemma hela dagen så kör vi först på julfika i båtklubben med Krüger-klanen, och på kvällen så är vi hos mormor och morfar för att öppna paket, kolla Kalle Anka och äta julmat. Nu när jag träffat Felix så mellanlandar dessutom han och jag hemma hos honom, för att äta julelunch och öppna paket, så det blir lite extra fläng :) Men det var en mysig julafton tycker i alla fall jag, lite extra fint att snön kom där på kvällen.. som pricken över i.
 
Just nu ligger F och gnyr bredvid mig, troligtvis det sötaste ljudet som finns! Gissar att han är väldigt trött, då det var upp tidigt för att köpa en tv till kojan på mellandagsrean (vi hittade en superbra, schysst pris!)... jag sov dock 1-2 timmar när vi kom hem sen, men inte han. Själv är jag ordentligt pigg nu istället :) Det har varit en väldigt produktiv dag ändå! Vi har städat heeela rummet, och möblerat om. Blev snygg, och känns bra med lite ordning och reda :)
 
Det blev inte många bilder tagna på julafton, bara på min fluffiga fina vovve och på småttingarna som var med på julfikat.. det är ju trots allt mitt jobb att fota barn, svårt att låta bli även när man inte jobbar ;)
Mina favoriter, Felix och Fluffi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback