När minusgraderna dödar telefonen

och känseln i tårna, låren och fingrarna... även fryser dom hårstrån som sticker fram från mössan... ah då är det kallt!! Man är ju glad över att man inte bor högre upp i landet :)
 
Det har varit en kylig jobbdag, såhär efter 5 dagars ledighet, men utvilad som jag är så gör det faktiskt inte så mycket för min del. Eller ja, jag önskar ju att jag hade haft långkalsonger på mig, men fler strumpor hade tyvärr inte fått plats i stöveln. 3 st fick duga ;) Men nu kan man ändå säga att vintern är här, lagom innan året tar slut!
Påtal om nytt år, så tänkte jag vara sån som bloggar om mina drömmar/mål för första halvan av 2015. Lite inspirerande och peppande sådär, för min del dvs :) Vissa drömmar är rätt nära, andra mer svåra att nå, men alla värda att nämnas!
 
Nu blir det rally hemåt för att krypa ner under tänket och få upp värmen i tårna, med GG rullandes på nya tv'n och teckningsblocket framför mig. Lyxar nog till det med lite rester från gårdagen till lunch - tacopaj!
 
Utöver det så har jag inga planer idag, förutom att grabba saxen och klippa topparna på håret, det är fasiken dags nu! Och ja, jag klipper mig själv, billigt och bra.. sen slipper man ju även förklara hur man vill ha det för en frisör som ändå inte förstår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback