Opålitlig bloggare

Man vet aldrig när det dyker upp inlägg, ibland flera i rad, ibland inte på en hel vecka. Stadigt Marie, mycket stadigt. Men som jag sagt innan och nu säger igen, inspirationen har inte riktigt funnits där. Dock börjar den smyga sig tillbaka nu, har massvis med idéer och hur jag ska förbättra bloggen, vill ju hålla den intressant... men först - en makeover! Det är ju en grej i det hela, kikar in på bloggen och känner mest "jaha, vad det här allt?" och om man känner så om sin egen blogg är det ju illa, eller hur?
 
Designen ska uppdateras och likaså innehållet. Just nu kommer det gå på halvfart (som allt annat i mitt liv, hehe) men efter nyår hoppas jag på att orka köra igång ordentligt! Dels för att det är så mycket annat nu innan/under jul, och dels för att det är efter nyår som husbygget kommer ta fart på riktigt :) 
 
Tillsvidare.. ni som fortfarande har klickat in här varje dag trots min frånvare, älskar er! Asköna som fortfarande kikar efter inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback