Ramlade in på rean

Det blev en sväng till centrum idag, det går ju inte att hålla sig borta från mellandagsrean, kliar i fingrarna. Hade 2 par byxor och en kjol jag ville spana in, inte på rean men ändå billiga.. men inget av det jag ville ha fanns, såklart. Besvikelsen som uppstod då, enda trösten var rean på H&M! Att jag hittade världshistoriens skönaste tröja gottgjorde ganska bra, även ett par midjehöga byxor fick följa med hem :) Finfint!

Lär få bli en sväng till centrum någon annan dag också! Träningsskor ska köpas och behöver nya kängor då mina läcker.. Men ah, onödigt vetande. Hehe. Ville bara skriva något så jag hade en anledning till att lägga upp bild på nya tröjan :)))

myströjan

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Så fin den polon var!

Svar: Tack! :D
Marie Krüger

2014-12-28 @ 19:16:54
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback