Dissat bloggen lite

En helg helg (nästan) och inte ett ord. Jag har varit upptagen med att göra ingenting alls!!

Fast det är ju en lögn, har ju ändå gjort en del. Tex så red jag Tatz igår, andra gången vi travade osv. Första 10 travstegen stod hon emot, som faan.. sen släppte det och hon började gå riktigt fint. Dock lika snygg som en giraff, men steg ett var att hon bjöd ordentligt, sen började jag söka efter stödet. Stundtals släppte hon till och det är det man får lägga fokusen på när man ska bedöma ridpasset: jag är nöjd!!
I skritten så lägger jag fokus på stöd och alla ben på samma spår, inte alltid det lättaste, såklart, men det går bara framåt :) börjar kännas riktigt.. Parerbar?..

Anyways. Åt pizza 2 dagar i rad också, och ja, Knubbsäl von Tjockis är vad jag känner mig som.. Men fr.o.m. imorgon ska jag och Felix skärpa oss, fokus och bra mat! 
Så vi spenderade våran kväll med att göra proteinbars som jag kan äta som mellis ist för mackor eller annat minsta bra. Riktigt goda, och enkelt! Kollade även upp bra och ordentliga frukostar :) nu jädrar ska allt sambo-fett bort!!

I skrivandes stund står jag hos lilla Tatz, redo för en promenad, men troligtvis drar vi den inomhus.. Regn är inte någon storfavorit hos oss ;)
Ge mig sommar, sol och nakna ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback