Efter en omgång i photoshop

Hade lite sug efter att retuschera bilder igårkväll, det är ju för fasligt kul! Så det gjorde jag.. rotade fram några riktigt gamla, typ från 2011, som egentligen inte var så jätte bra, men dock hade potensial... och gav dom en riktig omgång! Inte sådär standard retusch utan ville att skillnaden skulle vara stor! Här är dom första två bilderna som fick sig en uppfräschning, från en plåtning med Milen inne i Gamla Stan. Dock ser Milen rätt annorlunda ut på bilderna, har tagit i rätt bra med retuschen.. för att jag kan! Tyvärr hann jag retuschera lite innan jag kom på att jag skulle ha kvar "grundbilden", men men :) Tycker båda bilderna utstrålar styrka, power. Är ändå riktigt nöjd, bilderna var ju ingen höjdare från början liksom.. Gillar att göra oldies till goldies!
Se för- och efterbilder med hjälp av mouseover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback