En annan slags ridform (OBS dålig humor!)

När man är trött på det där vardagliga dressyrandet och att sitta fint osv är det ofta bra att testa på något annat, för att liva upp det lite. Att rida bakofram eller med korsade tyglar är för standard, det nya är att köra plankan på hästen! Man tränar alla muskler i kroppen för att kunna hålla sig kvar, samt så förbättras din balans tiofaldigt! Superbra!!
Eftersom jag är så före alla andra så testade jag denna ridform redan i maj 2012, men det är okej, lovar att inte skvallra att ni är lite efter..

Kan tillägga att när jag la upp dom här på min förra blogg fick jag kommentaren "bra röv.. Mer sånt tack!" Så den här ridformen är ett bra tips för dom som vill få en snygg rumpa, MYCKET effektivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback