En torsdag

Äsch det där gick väl mest åt helvete.. 4 varv cool trav fick vi nog till, sammanlagt. Tatzys humör idag låg i botten och jag hade inte orken att bråka med henne.. Så 4 varv fick duga!
Skrittade fram henne för hand rätt länge först, men hon sköt iväg som en raket när jag skulle trava henne på linan iaf. Hade visserligen ingen inspännande på henne idag, så hon kanske kände sig lite för fri. Den damen har lite för mycket egen vilja!

Ahja, well well.. Glömmer det och försöker ladda om inför dressyrleltionen nu! Måste ha fullt fokus då, sista trimmet på Leon innan sthlmscup matchen på söndag, sista matchen för den här omgången och troligtvis min sista sthlmscup match i huvud taget!
Ska rida igenom programmet också, fokus fokus fokus! Och plocka ner nerverna från hyllan, kör ba kör.

Längtar dock mest efter att rida Satja ikväll! För mig är det så mkt mer än att rida någon annans häst.. Tror inte jag kan förklara glädjen i att någon som sett mig rida 10min vill se mig på hennes häst.. Aah måste försöka förklara sen varför jag blev så glad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback