En väl passande vilodag

Tre faktorer gör så att jag ropar hallelujah över att Tatzy har en inplanerad 100% vilodag idag!
 
1. Min mage gör fortfarande lite ont, speciellt när jag anstränger mig ;(
2. Har ni sett vädret ute eller? Typ som att himlen öppnade sig och ovanför så fanns ett hav.. regn </3
3. Klockan är typ 7 nu.. och jag kommer inte komma ifrån ridskolan förräns vid 8.. en sen fredag som denna i stallet, det vill jag inte! 
 
Jag tror faktiskt inte Tatz misströstar sig, hon är säkert så nöjd så över att jag inte kommer och bråkar med henne. Lovar att hon inte kommer klaga över att inte ha mig på ryggen eller springa på linan eller typ.. tvingas göra så tokiga saker som att backa och stanna när jag gör det. Usch vad tråkigt sa hon!
Och jag vill ju mest av allt hem till min kärlek och gosa ner mig där. Det vill jag!!
 
Vilodagar är ändå jädrans bra dagar!
Två bilder från dagen hon och jag flyttade till Ekeby

Kommentarer
Postat av: Tina

Fina bilder =)

Svar: Tacktack :)
Marie Krüger

2014-02-07 @ 19:24:28
URL: http://photobytina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback