Gårdagens ridpass på Hero

Aah, det var ca ett halvår sen jag red ridtravare senast, hade glömt bort hur det är och att det faktiskt känns anorlunda när man sitter på!
 
Men Hero skötte sig fint igår, dock var han stel och kändes seg, även om han sprang på lite. Men jag jobbade på, flyttade undan baken lite och körde avsakt/igångsättningar. Fick kämpa på lite, han tog ju lxm inte riktigt skänken även om han kanske såg framåt ut.. Men efter lite tragglande så började han kännas riktigt fin! Avslutade då eftersom han stod förra veckan pga ett sår. När jag travade av fick jag kvitto på att tragglandet hade gett resultat, då kändes han riktigt trevlig :) 
 
Han var inte riktigt i samma form som när jag red senast dock... Eller så är det jag som inte är det?! ;P aja, oavsett så är jag ändå nöjd med igår, visste ju faktiskt inte alls vad jag hade o vänta med tanke på att han vilat en vecka ^^
 
Om Jenny läser - han skötte sig jättebra i stallgången och var inte ett dugg bråkig igår :)
Gladaste bilden Hero kunde bjuda på igår dock:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback