Hon och jag, vi är tokiga.

Trots den extrema förolämpningen när jag nästan inte fick köpa en vanlig Celsius dricka (läs inlägget nedan) så är jag på väldigt bra humör nu. Mina humörsvängningar ger whiplash, men livet som tjej liksom.. håller mig på banan hyffsat ändå! Har iaf haft det mysigt med Felinda, käkade phadthai och pratade om allt som kom upp i huvudet.. var sådär knasiga som vi är, gör saker som ingen av oss anser vara knasigt. Det är fint att ha en sån vän, som är precis lika dum i huvudet som en själv.. då kan man vara precis sådär dum i huvudet som man faktiskt är. Typ som att göra konstiga ljud, jag tror inte Fell ens reagerar när jag gör det! Normala människor skrattar bara åt mig när jag låter konstigt... hmpf.
 
Nä men ska sätta fart o jobba nu, innan jag sen ikväll åker ut till Tatzy och rider lite. Regnar det inte så blir det utebanan, håll tummarna för att det ska hålla sig tort! :)
Min systeryster har btw blivit ginger.. även om det inte syns på bilden. Redheads *tummen upp!*
Boven i dramat.. din jäkel! Den var inte ens särskillt god.

Kommentarer
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

finis!

2014-02-12 @ 17:55:45
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback