Husets lilla monster

Blev lite fotosugen när jag kom hem från jobbet nyligen, då jag möttes av min kamera som låg på sängen! Begav mig ut nästan direkt, men tänkte inte riktigt så långt att jag inte hade något att fota. Dom superfina brun-svarta fåglarna som brukar springa runt på vårat staket hade jag inte tålamod för... men som tur var kom lillkatten jamandes i rätt sekund, och han är ju så söt! 
Det var riktigt bra tajming att en hund promenerade förbi precis när Aramis skulle upp och busa i trädet. Sånt jädra sug i blicken han får då, lilla monstret. Han gillar hundar, förutom den delen att dom är läskiga!

Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se

Så fina bilder och söt katt :D

Svar: Tack :) jaa mattes lilla snutti ^^
Marie Krüger

2014-02-11 @ 21:33:06
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback