Jag är inte den

Vill man läsa extremt starka åsiktsinlägg, då har man kommit till fel blogg. Jag är inte av den typen som spottar ut mina åsikter till höger och vänster, gallskriker när jag ser någon göra något som jag tycker är fel eller trycker ner andra genom att berätta att deras sätt är idiotiskt. Jag ser ingen mening i det. 
 
Jag har såklart mina åsikter om saker och ting, men jag är även kapabel till att se saker från olika vinklar, och det är viktigt tycker jag. Vissa saker skulle jag gärna villa spotta på, eller hylla.. men jag orkar inte hålla på att tycka helatiden. Det finns så många som gör det redan, en till "såhär tycker jag, såhär är det"-blogg behövs faktiskt inte. 
Självklart skulle jag svara ärligt om någon fråga vad jag tänker om olika ämnen, som tex nya reglerna om tävlings-loggor.. om någon verkligen vill veta vad jag tycker. Men om inte, nej då har jag inget behov av att göra det heller. Så ja, synd om man går in här för att hitta massa åsikts inlägg fulla av provokation, jag är inte den bloggaren!
 
Jag kommer fortsätta skriva om mitt liv, mina motgångar och framgångar. När jag har en dålig dag och trycker choklad eller när jag är som lyckligast och vill kyssa världen. Jag kommer lägga upp bilder och skriva om Tatzys träning, och lektionerna på ridskolan.. peppa mig själv och andra med fina ordspråk eller kanske skriva om problem i mitt liv eller huvud, som får några att känna att dom inte är ensamma. DEN bloggaren är jag!
Sorry bro om jag gjorde er besvikna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback