Kidnappad igen

Sitter i bilen med Felix, som har kidnappat mig igen, typ.. Den här gången visste jag redan att vi skulle göra något, frågan är bara - vad?
Har fått ledtrådar, som inte leder mig någonvart alls.. "Vi ska göra något som vi aldrig gjort förut, och något som vi gjort men på ett nytt sätt" och jag skulle ha glasögonen med mig. Så ja, jag är nyfiken :)) 

Hehehe... Klara inte överraskningar. Är för nyfiken och lyckas alltid förstöra! -.- men det ska ändå bli mysigt med en helkväll med min kärlek!!

Och imorgon är det sthlmscup, är faktiskt taggad för en gångs skull :D mitt självförtroende är ändå ganska bra atm, ska in o kötta samt ha kul!! Eventuellt sista sthlmscup-matchen för mig, den måste jag göra bra! :)
Det värsta med att inte veta vad man ska göra när man blir kidnappad sådär är väl ändå att man inte ved vad man ska ha på sig? Snygg men inte för snygg typ.. Inte alltid det lättaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback