Min nya kompis i kamerafamiljen

Jahadu, lite mindre klirr i kassan men en tyngre kameraväska! Eller vem försöker jag lura, den här väger ju ingenting! En trådlös fjärrutlösare hittade sin väg hem till mig och gjorde lilla Marie lycklig. För nu jädrar ska det plåtas!! Har längtat länge efter en fjärrutlösare... även om jag har noll koll på hur man ska se ut när man är framför kameran. Och att jag inte är särskillt fotogenisk. Har mina vinklar, men dom är få ;)
MEN MEN, tänkte dra ut och testa den lite i helgen, nu innan jobbet testade jag mest hur den funkade och jaa, den funkar ju super! En Hänel Combi TF (tror jag) är det, funkar till typ alla nikons, och var i en rimlig prisklass. 600kr tror jag att jag pröjsade för den. Är jättenöjd än sålänge :)
Vad tycker ni att jag ska köra på för tema på mitt första ego-shoot med denna kompisen då?
Sorry, men nej jag kan inte se "normal" ut.

Kommentarer
Postat av: Simon G

Grymt, en sådan kan man ha mycket nytt av! :)

Svar: Ja verkligen, har längtar efter den ordentligt! :))
Marie Krüger

2014-02-28 @ 21:08:51
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback