Morgonstund

Vilken guldmorgon jag fick idag!! Världens bästa pojkvän kidnappade min telefon så att jag inte skulle vakna, slängde ut hunden så han kunde åka med mamma till jobbet och fixade frukost åt oss.
Världens bästa start på dagen, extra plus var ju solen som lös in genom fönstret när vi låg där i sängen, käkade frukost och kollade på cougar town. Ååh jag ville verkligen inte kliva upp därifrån!!

Måste bara säga att våren ligger i luften! Fåglarna kvittrar och där det inte blåser så värmer solen riktigt fint. Hoppas det stannar, en tidig vår gör mig ingenting! :)

Måste berätta om hopplektionen igår också!.. Fast senare. Åh det var tokigt, men grym balansträning! Haha.. 
Släppa ut hästarna till det här, inte helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback