Någon slags uppdate

Det här har hänt sen igår, snabbuppdate...

Ridna hästar: Tatzy - utebanan och travbanan. Första galoppen på travbanan, gick galant!
Zetra - markarbete med kaos i början, ruskigt fin på slutet!
Bponnyn - mysig uteritt på duktig plutt!

Humör: Ledsen och ont i magen. Ändå lite glad till och från men känslig. 

Saker jag svurit över: Missade bussen från jobb1 och sen till tåget mot jobb2. 1,5h sen till jobb2 pga att jag missade bussen från jobb1. 
Kunde inte sova inatt. 
Tatzy har fått för sig att hon inte vill komma in från hagen. Hopplösa häst!

Sånt som räddat dagen: en godispåse i väskan och gubben jag fick lift av idag när jag missade bussen.
Och Felix!

Vad jag ska göra nu: Åka till Tatzy och promenera henne. 

Vad jag egentligen vill göra direkt nu: Ligga i sängen, med varm soppa, vitlöksbröd, en gosig pojkvän och GoT på datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback