Paketälskare

Ååh det finns väl inget roligare än när paket kommer till en? Jag älskar det, även om det betyder mindre klirr i kassan ;)

I veckan fick jag ett paket, idag ett till.. Fotorelaterat båda två! Första var instagram-bilder från printasquare, jättekul att sätta upp sen! Alla i svartvitt... Och idag kom min...  *trumvirvel*... Trådlösa självutlösare. Wiiihuu!! :D den ska lekas med ikväll!!! Och sen får ni blogging påriktigt! Har en dressyrlektion att skriva om :)

Älskar paket!!!!

Bästa servicen från stället jag beställde! Hegethorns Foto, beställde den i tisdags och fick den idag.. Men en liten choklad bit i! Bra sätt att fjäska till sig kunder, man blir ju glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback