Produktiva dagen

(Läs det här inlägget som att jag pratar jättefort!)
Imorse var det en hatdag, nu har det vänt helt. Sitter på jobbet och har sådär att det nästan brinner i fingrarna på mig. Nu jädrar ska jag göra saker.
 
Har ändå gjort en del idag, fick jobba över i stallet pga dålig höbal.. så skulle sortera ut och slänga det dåliga, och göra höpåsar av allt det bra. Ja, så nu finns det hö ändra fram tills fredag, tjuhu! Vilket då betyder att jag inte kommer behöva göra så mkt hö nu resterande dagar av veckan.. förutom helgs-höt. Hatar. hö.
Men ah, pga detta kom jag inte hem förräns halv 3 och kunde inte slappa dom här 3h jag har mellan jobben, ville ju verkligen deeeet! Ibland förtjänar man lite soffhäng faktiskt! Well well.
 
Men ja, tillbaka till saken (typ?) så känner jag mig hurtig idag. Ska fixa lite papper till stallet, aktivera några barn som inte har något att göra och skura café-golvet o göra mackor. Allt detta innan 7. Hinner jag tror ni? 
 
Sen är det iväg till lilla fröken Tatz som ska promeneras! Har fram tills imorgon bara ridit varannan dag, för att hon ska orka. Onsdag torsdag rids hon båda, hon ska klara av att gå två dagar i rad också liksom! Och snaaaart ska vi galoppera, är taggad! :) Har tagit det lugnt med igångsättningen, varför stressa liksom? Förstör mer än det gynnar!
Kyss på er

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Fin bild!

Svar: Tack :)
Marie Krüger

2014-02-04 @ 20:08:17
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback