5st "det visste ni inte!"

# Jag har nästan blivit krossat av ett träd en gång, en sekund ifrån. Cyklade till en kompis när det blåste myyycket, hade jag vart pytte långsammare så hade jag fått trädet rakt över mig. Har sen dess fobi för att vara ute när det blåser, mår riktigt dåligt om jag verkligen måste.

# När jag var liten slog jag upp knölen ovanför min stortå så mycket att jag fick sy. Fått höra att jag skrek ordentligt mycket medan dom sydde, men inte pga det, utan för att alla höll i mig. Efter fick jag glass och var glad, typ som att det inte ens hade hänt!

# Jag har jättesvårt att fokusera när någon pratar med mig. Mina tankar är ofta någon annanstans, samtidigt som jag tror jag lyssnar. Många blir lätt sura på mig, så ibland låtsas jag att jag hört, även fast jag inte har någon aning om vad samtalet handlar om. Det är som att mina öron stängs av omedvetet.

# Jag skrev jättefult när jag var liten, nu skriver jag fint, och skriver jag slarvigt så vill jag nästan alltid skriva om. Perfektionist.

# Jag är helt sjukt sugen på en rostad ost&marmelad macka just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback