Att vara vilsen

Vem är jag? Det var första frågan jag ställde mig själv när jag skulle komma på en idé till det här självporträttet.. och den jobbiga sanningen är att jag inte vet. Alls. För jag har tidigare aldrig riktigt kunnat vara mig själv och känna mig accepterad för det, förrens nu när jag bara omger mig med människor som tycker om MIG. Men det är svårt att hitta tillbaka efter år bakom fasader. Jag känner mig vilsen ibland.. Ögonbindeln fick bli symboliken för just det.
 

"Att vara vilsen"
Bilden är ett bidrag till Jossans fototävling med temat *självporträtt* (tävlingen hittar ni HÄR), där man kan vinna ett presentkort till kamda.se som är en sida med massvis av fotoprylar. Skulle jag vinna skulle jag först och främst skaffa mig en jädrans snygg kamerarem som dom har, troligtvis den här eller den här.
Tävlingen avslutas på måndag, då kommer alla birdag upp, och jag hoppas jag har er med mig o röstar fram mig till top 10, så jag får en vinstchans! ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Superfin bild verkligen! Älskar hur bra håret matchar med läpparna! :)

Svar: Tack :) jaa! Hade egentligen inte riiiktigt rätt färg irl, men det var lätt ändrat i ps :P
Marie Krüger

2014-01-29 @ 23:06:06
URL: http://lavidadeida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback