Besviken

På mig själv och min insats, men även på domaren. Tyckte hon var lite väl snål, gör jag tyckte ändå ritten var godkänd! Men protokollet säger annat, och 58% är inte godkänt.. Ja, laget förlorade och blabla. Missnöjd som satan är jag, men hästen var riktigt ball ändå, och det stör mig att allt vart spänt och hetsigt inne på banan. Han vart ARG i fattningen och drog en rejäl spark rakt ut, mindre kul, men jag var bra där! Jag fortsatte som inget och körde programmet.

Äsch, kortfattat?! Hästen var ball, gillade den. Programmet gick inte bra men ok, fick snåla poäng. Vi förlorade. Bleh.
Hästen jag red, inte jag som rider där dock på bilden. Lägger upp film senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback