Förbereder mig

Missade tåget mot jobbet, men jaja, får jobba hemma en halvtimme tills nästa. Blir bara en kvart sen iaf! 
Idag är det dressyrlektion som gäller, och jag är sjukt nervös inför det! Har gått med på att tävla Dejavou på söndag då hon i laget som egentligen skulle tävla han inte hinner.. och eh, sist jag red den hästen så gick min höft sönder! Alltså kunde inte rida, typ inte gå efter heller. Den hästen har stooora rörelser i hela kroppen!
 
Men vafan, kör bara! Just nu mår min kropp lite bättre än sist, så får kämpa och jag SKA lyckas sitta ner på honom, har lärt mig sitta på Z iaf! :) Hehe random blabb, men ja.. om jag inte skriver något ikväll är jag väl död, eller mörbultad!? heh. 
 
Om mamma hinner filma lite ikväll och det faktiskt inte ser helfult ut så kanske ni får se! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback