Idag var det roligt!

Woops va mycket klockan blev! Tänkte kika in och hojta om att jag faktiskt överlevde dressyrpasset, med ett leende på läpparna! Dejavou var riktigt rolig att rida (jämfört med en annan...), han lyssnar på hjälperna, är ärlig och man får betalt när man gör rätt! Självklart var det riktigt svårt att sitta ner, men jag gjorde det, och jag gjorde det inte helt värdelöst. Och min kropp dog inte alls.. förutom mina magmuskler som fick sig en slakt. Träningsvärk imorgon? ;)

Just nu måste jag säga att jag är väldigt taggad inför söndagens tävling, då det var roligt att rida på D. Kanske inte bästa formen och snyggaste sitsen, men possitiv känsla igenom. Och dommaren som ska dömma gillar häster som rör sig frammåt, vilket D inte har ett dugg problem med.. här har vi en häst med MYCKET steg. Han är en stor drummel, men en sjukt smidig sådan. Han rör sig så lätt, men på ett svårt-att-förklara vis :P heh *ingen fattar*

Filmerna ser lite hejbaberiba ut, så bjuder tyvärr inte på dom.. men kanske blir någon film efter söndagens tävling. Förutsatt att det inte är värre hejbaberiba då :)

Sexiga mobilbilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback