jag är Krüger

Det är ju rätt standard att säga "vet inte hur jag ska beskriva mig själv".. men det är rätt sant också. För man vet ju hur man själv tycker att man är, men alla har olika ögon och egna tycken. Så därför får ni lite naken sanning från dom två personerna i mitt liv som känner mig bäst. Kan säga att iaf jag log när jag läste det, jag låter ju ändå som en rätt så bra person. Jag skulle iaf vilja känna mig! :) Varsågoda:
 
Felix (min kärlek) - "Du är nog en av dom mest omtänksamma personer jag känner, en person som vill folk väl. Du ställer väldigt höga krav på dig själv och allt som du gör och du gör aldrig något halvhjärtat vilket ofta leder till väldigt bra resultat. Ibland leder det dock till en del prestationsångest men du är samtidigt en person som aldrig ger upp, du kämpar.
Du är beslutsam och bestämd, du vet vad du vill. Du är tillexempel den enda jag känner som verkligen vet vad du "vill bli när du blir stor" och du skulle skulle inte vika av en centimeter från den vägen du vill gå. Jag har också privilegiet att stå dig såpass nära att jag får vara med på "din resa", jag vet vad du varit och jag ser vart du är påväg, jag har sätt dig växa väldigt mycket på den tiden vi känt varandra, och trots att du kanske inte ser det själv så ser jag en väldigt stark tjej när jag ser på dig. Du som oftast en väldigt glad person och du är definitivt en av de spralligaste, tokigaste, knäppaste men framförallt underbaraste tjejen jag träffat. 
Du är även den person jag älskar över allt annat och någon jag skulle göra vad som helst för <3 "
 
Felinda (bästa vän & systeryster) - "Marie är en av de roligaste, knasigaste och knäppaste personerna jag känner, men även om mycket hos henne är roligheter så har även hon sina seriösa sidor! Hon är en grym tidsoptimist och väldigt envis, och tackvare det så är hon grymt driven och engagerad inom sina intressen och är sjukt duktig både på hästar och inom fotografi! Marie är också en person som aldrig vill någon någonting ont ,som alltid finns där och ställer upp i alla lägen och bjuder på sin gläde." - Felinda, bästa vän
 
 
Men övrig grundfakta om mig är då att jag är 20 år, bor i en håla 30min från Stockholm city och har hästar o fotografi som största intresse. Bor hemma, med mamma, pappa, storebror och lillebror. Även hunden Doby och katterna Zorro, Aramis o Tom Ruffs befinner sig under samma tak. Dessutom bor jag deltid hemma hos pojkvännen, så just nu känns det som att vi har två hem, då vi hoppar fram och tillbaka. Om ni fattar?
 
Eh aah.. Jag har just nu fyra olika jobb, två fasta och två mer fria. På vardags-förmiddagar jobbar jag i ettt litet stall och på varags-eftermiddagarna som fritidsledare på ridskolan där jag även rider. När jag har tid/lust så jobbar jag även extra som kioskbiträde i Globen. Mitt roligaste jobb är även det jag är utbildad till - Fotograf.
 
Osv, osv. Om mitt hästliv/ hästarna i mitt liv kommer ni få läsa i ett senare inlägg!
Och det var allt ni får veta nu, allt övrigt får ni se om ni fortsätter följa mig här! ;)
Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback